Twaróg ze świeżymi warzywami

Twaróg ze świeżymi warzywami

Dzisiejszy wpis trudno nazwać przepisem. Jest to raczej inspiracja na zdrowy posiłek w pracy, który przygotujecie bez problemu dzień wcześniej w domu lub dopiero w pracy. Ja często sięgam po taki zestaw w porze drugiego śniadania lub lunchu i za każdym razem czuję się w pełni usatysfakcjonowana. Jego dużą zaletą są świeże warzywa, które dodają energii i dostarczają organizmowi wiele witamin.

Propozycja lunchu dla 1 osoby

Składniki

  • twaróg półtłusty (ilość wg własnych preferencji i potrzeb)
  • pół papryki czerwonej
  • 3-4 rzodkiewki
  • garść kiełków rzodkiewki
  • pół pomidora
  • sól i pieprz do smaku

Przygotowanie

  1. Twaróg wykładamy do pojemnika albo bezpośrednio na talerz.
  2. Paprykę i rzodkiewkę myjemy, kroimy na mniejsze części i układamy obok twarogu.
  3. Pomidora myjemy, kroimy w łódeczki i układamy na twarogu.
  4. Kiełki rzodkiewki układamy na talerzu bądź w pojemniku obok twarogu.
  5. Całość doprawiamy solą i pieprzem do smaku.

Składniki lunchu

  • Wybierajcie twaróg dobrej jakości. Ja twaróg kupuję w sklepie ze zdrową żywnością Centrum Zdrowej Diety, czasem używam twarogu firmy Klimeko lub Ekołukta. Zawsze wybieram twaróg przynajmniej półtłusty.
  • Zaproponowane warzywa możecie zamienić na swoje ulubione. Możecie ich też użyć w dowolnych proporcjach.
  • Do twarogu możecie dodać łyżkę śmietany lub jogurtu naturalnego pod warunkiem, że będą to produkty dobrej jakości, np. Klimeko ;).

Smacznego :)!

Podsumowanie i ocena przepisu
Nazwa przepisu
Twaróg ze świeżymi warzywami
Opublikowany dnia
Czas przygotowania
Czas gotowania
Czas całkowity

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*